Monday, October 31, 2011

dari BGH ke PC FAIR

salam...

hermm...memandangkan saya ditinggalkan suami ops..bukan tinggal mcm tu..maksudnya suami dan familynya melancong ke kk, sabah last week seminggu cuti deepavali and saya plaka x dapat cuti..so sy kena la tinggal..
sedih woo...dah la lepas balik kk depa ronda nilai and sogo...huaahhhhhhhhh..memang seyes nangis tau!!

xpe2..untuk menghiburkan kesedihan sy, so abg chaq yg dah planning tido hotel kat penang kebetulan dah book 2 bilik n yg x best their only daughter, fatimah tetiba plak nak join lawatan ke ganu...so apa lagi, rezeki saya la g tido hotel yg semalam 2-3 ratus sorg2..junior suite at BERJAYA GEORGETOWN HOTEL beb..ak gaji kecik mana la mampu..alhamdulillah ada chaq yg bleh suke suki bagi free kat saya..hehe..terima kasih abg chaq yee..

so tdolah aku sorg2 dalam blik hotel yg lapang ni hanya ditemani ayat2 al-quran..heee..seram la plak kan..









No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails