Thursday, October 1, 2009

MatcH MaKeR :)

Tak perasan pun sejak bila aku ada hobi mematch maker kan orang ni..tapi semuanya yang jelas bila aku berjaya padankan pasangan pertama masa kat UTM dulu..then sepasang lagi..then ada lagi dua pasang bila kuar UTM..hehe..memang best bila dapat jadi penghubung (asbab atas jodoh) tali silaturahim antara 2 orang then berlanjutan ke jinjang pelamin..alhamdulillah..yelah..saya tolong match kan je..Allah sebenarnya yang Maha Berkuasa dan dah menetapkan jodoh seseorang..betul tak? ni la gambar2 pasangan yang dah selamat bergelar Puan dan Tuan :)



ni la pasangan pertama.. SIFU & INA


ni pasangan kontroversi..NADIAH & MAZWAN @ wannad
bukan kontroversi..kontraversi sebenarnye..hehe wannad sila komen kalau setuju..


ni pasangan classmate KPLI..HAZWANI (LIFZ) & FAKHRAM (LIMATH)
dah ada baby pon..nama razin..hehe teringat kat 'razin' geng C.I.N.T.A



hah..ni the latest one..asangan CAMPUR..dr NIK ZURAIDA (ex-mat gwa) & SUHAIZAM (ex-m4p)..
baru kawen bulan 6..dah pregnant 3 bulan..alhamdulillah.. :)

and the best thing is..punyala sibuk mencari untuk orang lain kat diri sendiri aku terlupa..mak aku and jiran sebelah pon berpakat mematchmaker kan aku ngan mr. izzi..hehe..lawak plak rasa..tulah sibuk je nak cari match kat orang lain..sendiri mak jugak yang padankan..ape pon pilihan mak ni mmg terbaeekkk la mak..tabik spring kat mak ngan makcik jiran sebelah yang skrg aku kena panggil "maklong"..hehe

kenangan jalan2 kk..semoga kasih kita seteguh Gunung kinabalu..tapi gunung pon bleh roboh jugak kan nnt?hehe

sebenarnya aku dah nak stop..tapi banyak plak permintaan dari kwn2..insya Allah nanti saya cuba yang terbaik k.. mudah2 an Allah permudahkan jodoh kawan2 and sahabat2 yang sedang mencari..amin

2 comments:

WANNAD said...

kontroversi??ape eh??xingt pulak..hehe..cm siot je entry bgmbr nih

ateh bie said...

hahakss...kontraversi la..perkataan baru..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails