Thursday, October 15, 2009

Noor suraya....yang ku kagumi

Sejak dari sekolah rendah aku pernah bercita-cita nak jadi sasterawan negara...NOORSURAYA adalah antara novelis yang aku mula kenal di U..first time baca novel 'kak su' is 'KERANA MU AIN..'
yang dibeli oleh ain..

first time baca dah tau..penulis ni berbakat besar and one day she will be a great novelist..and im following her writing..one by one..2nd book that i bought and read..TANAH ANDRIYANA..dan yang lucunya, aku pun mula memasang angan2 nak namakan anak perempuan ku nanti 'andriyana'..alih2..fidut lebih dulu namakan baby dia..hehe..tapi kalau tak dapat..nak namakan aliyah jelah..


dan yang paling best, lepas je aku mula2 minat noorsuraya...dah berjangkit pada acik and andak..so after that takde lah aku sorang keluarkan duit beli buku yang sama..kitorang share beli setiap novel noor suraya untuk penuhkan rak buku kat rumah mak..hehe


and the latest novel that we purchase...'PANGGIL AKU DAHLIA'..

yang seronoknya baca novel2 noorsuraya ni..kita macam terbuai dengan watak2 dalam novel tu..setiap novel watak2 nya akan berkaitan dengan novel yang lain..and nama2 watak tu semua menarik...dari aliyah aku bertukar lagi nama hannan..then nuha..then dahlia...hehe taktau la nanti bila sungguh anak aku lahir aku nak letak nama apa..yang pasti i really enjoy each stories...banyak pengajaran and ilmu...bukan sekadar cerita manusia semata-mata...thumbs up to kak su!!chayok!!

3 comments:

WANNAD said...

macam jiwang je nyah...

ateh bie said...

apa yang jiwang?lagu ke buku?
haha..dahnye saya sek sultan mat jiwang...keh3

ateh bie said...

sedap la lagu britney ni...lagu nak tido..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails